علیرضا خوش طینت ۶ پروژه عمرانی در قالب اجرای «طرح راه خدمت » در معابر نواحی منطقه ۱۵ به منظور رفاه و رضایت شهروندان در حال انجام است. در این طرح جهادی عملیات بهسازی، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر و نوار های حفاری ، بهسازی پیاده راه ها، اجرای نهر، نصب دریچه و مدیریت […]

علیرضا خوش طینت
۶ پروژه عمرانی در قالب اجرای «طرح راه خدمت » در معابر نواحی منطقه ۱۵ به منظور رفاه و رضایت شهروندان در حال انجام است. در این طرح جهادی عملیات بهسازی، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر و نوار های حفاری ، بهسازی پیاده راه ها، اجرای نهر، نصب دریچه و مدیریت آبهای سطحی با اجرای عملیات لوله گذاری در معابر نواحی در حال انجام و تا پایان شهریور ادامه دارد.
به گزارش سرویس مدیریت شهری ارتباط امروز، سید مهدی صباغ شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در این زمینه برای تامین رفاه و جلب رضایت شهروندان تمامی خیابان ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند در اولویت فعالیت عمرانی طرح «راه خدمت» قرار دارد .
صباغ به تشریح این طرح پرداخت و افزود: اجرای عملیات لوله گذاری به طول ۶۰۰متر طول، پیاده رو سازی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع و نصب ۱۰۰ عدد دریچه در خیابان عباس کاشی در ناحیه ۲، اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت به مساحت ۶ هزار متر مربع و پخش هزار و ۳۲۰ تن آسفالت در خیابان صالحی ناحیه ۳ و اجرای عملیات نهر رو باز به طول ۴۸۰ متر طول در خیابان اسکندرلو ناحیه ۴ از جمله این فعالیت هاست.
شهردار منطقه ادامه داد: اجرای عملیات لوله گذاری به طول ۹۰۰ متر طول، ۹۰۰ متر اجرای کانیو و نصب ۱۵۰ عدد دریچه در خیابان ۱۵ متری سوم افسریه در ناحیه ۵، اجرای عملیات لوله گذاری به طول ۶۰۰ متر و نصب ۲۵۰ عدد دریچه در محله اسلام آباد در ناحیه ۶ و اجرای طرح مدیریت آبهای سطحی محله خاورشهر با اجرای ۶۰۰ متر طول لوله گذاری از سایر اقدامات در حال اجرا در طرح راه خدمت است.
صباغ هدف از اینگونه اقدامات و فعالیت هارا بهسازی فضاها و زیر ساخت های شهری و خدمات رسانی بهتر به شهروندان بیان کرد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : علیرضا خوش طینت
  • منبع خبر : ertebatemrooz.ir