معاون بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در بازدید از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر ارائه خدمت بی منت به شهروندان، گفت: "کیفیت مطلوب"، "قیمت مناسب" و "تکریم شهروندان" سه معیاری است که باعث رضایتمندی مراجعه کنندگان به این مراکز می شود.

به گزارش ساراپرس؛ دکتر سراب نشین در این بازدید، با بیان اینکه اولویت نخست سازمان افزایش کیفیت محصولات ارائه شده و بالا بردن سطح خدمات رسانی به مردم است گفت: به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، در تلاش هستیم تا با ارتقا سطح استانداردهای سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، نظارت بر عملکرد و فعالیتهای این مراکز را افزایش دهیم.

وی با اعلام اینکه اعتماد و همراهی مراجعه کنندگان به میادین و بازارهای میوه و تره بار، مهم ترین سرمایه این سازمان است، اظهار کرد: با عرضه مستقیم میوه و تره بار و حذف واسطه های غیر ضرور، تلاش می کنیم ضمن حمایت از تولیدکنندگان، به اقتصاد خانواده های تهرانی و مصرف کنندگان نهایی این محصولات نیز کمک کنیم.
گفتنی است، مهندس مقدسی زاده، مدیر بهره برداری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز امروز از برخی میادین میوه و تره بار بازدید کرد.